22 831 25 21 | 225 84 70

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Hioki rejestrator napięcia SP7001

Cena podana w netto. Przy zamówieniu obowiązuje 23% podatku VAT.

Hioki SP7001 rejestrator napięcia
  • HIOKI SP7001 Bezkontaktowy czujnik CAN i CAN FD (wymaga SP7100 oraz SP9200)
  • HIOKI SP7001-90 Bezkontaktowy czujnik CAN i CAN FD z sondami SP9200
  • HIOKI SP7001-95 Bezkontaktowy czujnik CAN i CAN FD 5V z sondami SP9250
SKU
HIOKI/SP7001
4 879,00

Producent:

.

Kamil Turowski 22 531 00 94 / 533 394 222

SP7001 to czujniki sygnału CAN i CAN FD, które wykorzystują technologię bezdotykową do dokładnego przechwytywania sygnałów magistrali CAN niezbędnych do oceny i rozwoju pojazdów i urządzeń nowej generacji. Zwiększ produktywność i wydajność testowania, eliminując potrzebę zdejmowania izolacji kabli lub stosowania wiązek przewodów, które są tradycyjnie wymagane do uzyskania sygnałów.



Monitorowanie magistrali CAN pojazdu jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej

Bezkontaktowy czujnik CAN SP7001 umożliwia pozyskiwanie sygnałów magistrali CAN spoza powłoki przewodów. Sygnały CAN są głównymi sygnałami sterującymi wewnątrz samochodu.



Do tej pory inżynierowie musieli spędzać ogromne ilości roboczogodzin, aby przetworzyć przewód magistrali CAN. Dzięki bezdotykowemu czujnikowi CAN monitorowanie danych CAN jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Ponieważ przewody pozostają nieuszkodzone, magistrala CAN pozostaje nienaruszona nawet podczas monitorowania.



Przykład rzeczywistego pomiaru przy użyciu BEZKONTAKTOWEGO CZUJNIKA CAN

Ten film pokazuje, jak NON-CONTACT CAN SENSOR i MEMORY HiLOGGER LR8450-01 są używane do pomiaru temperatury rzeczywistego pojazdu. Dane analogowe mierzące temperaturę wewnątrz pojazdu i dane CAN są jednocześnie wyświetlane na wykresie w czasie rzeczywistym.



Główne cechy

 

  • Natychmiastowe pozyskiwanie danych CAN FD/CAN, po prostu poprzez uszczypnięcie sond nad izolacją przewodu jedną ręką.
  • Eliminacja obaw dzięki zastosowaniu bezdotykowej technologii wykrywania
  • Zastosowanie w różnorodnych aplikacjach rozwojowych i ewaluacyjnych wymagających niezawodności

 

Nr modelu (kod zamówienia)

- SP7001-90

Obsługuje sygnały CAN FD / CAN, zestaw SP7001, SP7100, SP9200



- SP7001-95

Obsługuje sygnały CAN FD / CAN, zestaw SP7001, SP9250, SP7150

 

 

Cechy i funkcje

 

Nowe podejście oznacza znacznie mniej roboczogodzin

Nie ma potrzeby stosowania wiązki przewodów: Wystarczy zawiesić sondy na izolacji przewodu



Przechwytywanie sygnałów CAN bez konieczności wytwarzania wiązek przewodów lub zdejmowania izolacji z kabli, aby znacznie zmniejszyć liczbę roboczogodzin poświęconych na przygotowanie testów.



Łatwa konfiguracja

1. Otwieranie końcówki sondy jedną ręką.

2. Podłącz otwartą końcówkę do magistrali CAN.

3. Automatycznie blokuje się po zwolnieniu ręki.



Nieuszkodzone przewody dla łatwego i bezpiecznego pomiaru jedną ręką

Sondowanie jedną ręką w celu łatwego dotarcia do trudno dostępnych obszarów, które są ciasne, głębokie i zatłoczone kablami.



Dalsze korzystanie z istniejącego systemu analizy CAN

Układ pinów złącza wyjściowego CAN zgodny ze standardami branżowymi. Klienci, którzy posiadają już system analizy CAN, taki jak produkowany przez Vector Informatik GmbH, muszą jedynie podłączyć czujnik do terminala wejściowego tego systemu (poprzez 9-stykowe złącze D-sub).



Szeroki zakres temperatur pracy od -40°C do 85°C

Pozyskiwanie sygnałów CAN w środowiskach od -40°C do 85°C (-40°F do 185°F), czyli w zakresie temperatur wymaganym podczas testowania pojazdów.



Podłączanie sond bez martwienia się o polaryzację magistrali CAN

Jeśli korzystasz z automatycznego trybu polaryzacji wejścia (*), SP7001/SP7002 automatycznie przełączy polaryzację wejścia, aby zapewnić prawidłowe przechwytywanie sygnałów CAN, nawet jeśli sondy są podłączone odwrotnie w stosunku do polaryzacji magistrali CAN (CAN_High/CAN_Low).

*: Funkcja ta działa tak długo, jak współczynnik obciążenia magistrali CAN wynosi co najmniej 5%.



Regulowana czułość dostosowuje się do różnych warunków

Użyj trybu wysokiej czułości (*), aby rozszerzyć poziom wykrywania, gdy amplituda sygnału CAN jest niska w stosunku do standardu CAN lub gdy nie można wykryć sygnału z powodu warunków kablowych.

*: Zaleca się korzystanie z trybu domyślnego w typowych sytuacjach, ponieważ zapewnia on optymalny poziom odporności na wibracje i hałas.



Zaprojektowany, aby nie wyzwalać blokad bezpieczeństwa ECU

SP7001/SP7002 odbiera sygnały bez zmiany charakterystyki elektrycznej magistrali CAN. Nawet jeśli pojazd jest wyposażony w moduł ECU, który ma funkcję blokady bezpieczeństwa zaprojektowaną do wykrywania zmian w charakterystyce elektrycznej magistrali CAN, będziesz w stanie przeprowadzić testy bez obawy o zablokowanie.



Odporność na wibracje zaprojektowana do testów drogowych

Czujnik zapewnia odporność na zakłócenia zaprojektowaną do testowania w pojazdach w różnych środowiskach drogowych. Pozyskuj sygnały CAN w stabilny sposób podczas testów ewaluacyjnych nie tylko na torach testowych, ale także w pojazdach poddawanych jazdom próbnym na drogach publicznych.

Odporność na wibracje

przyspieszenie wibracji: 45 m/s² (4,6 G)



Odporność na zakłócenia wystarczająca do użytku z pojazdami elektrycznymi i pojazdami HV

Czujnik zapewnia wystarczającą odporność na zakłócenia, aby rejestrować sygnały CAN w różnych środowiskach akustycznych. Pozyskuje sygnały CAN w stabilny sposób, nawet w pojazdach takich jak EV i HV, które w coraz większym stopniu polegają na sprzęcie elektrycznym.



Przeprowadzaj testy na drogach publicznych ze spokojem, ponieważ nie są wymagane żadne modyfikacje pojazdu

Ponieważ SP7001/SP7002 pozyskuje sygnały bez kontaktu elektrycznego, jest idealny do stosowania w testach, w których nie można modyfikować izolacji magistrali CAN. Mają również zastosowanie w rozwoju zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy (ADAS) i technologii autonomicznej jazdy.

Prowadzenie pojazdu jest możliwe, gdy czujnik jest podłączony do magistrali CAN.



Pozyskiwanie sygnałów CAN z taką samą dokładnością jak w przypadku metody stykowej

Metoda bezkontaktowa rejestruje sygnały CAN niezawodnie i dokładnie, podobnie jak metoda kontaktowa. Ponadto, dzięki opóźnieniu wykrywania sygnału CAN wynoszącemu zaledwie 130 ns, czujnik zapewnia wydajność w czasie rzeczywistym.



Metoda bezkontaktowa wyróżnia się również w przypadku szybkich sygnałów CAN FD

W przeciwieństwie do metody stykowej, metoda bezstykowa nie zniekształca oryginalnego sygnału podczas sondowania magistrali CAN. Takie podejście pozwala uniknąć błędów komunikacji spowodowanych pogorszeniem jakości komunikacji.

Model z obsługą CAN FD: SP7001



Niezawodne rejestrowanie nawet rzadkich zdarzeń

Bezkontaktowy czujnik CAN nie wpływa na charakterystykę elektryczną magistrali CAN, umożliwiając niezawodne wychwytywanie sporadycznych błędów CAN.



Pozyskiwanie sygnałów bez konieczności przechodzenia przez centralną bramę

Tylko niewielki procent wszystkich sygnałów CAN może być pozyskiwany ze złącza OBD-II, które jest używane w diagnostyce pojazdów. Używając produktu z wewnętrzną magistralą CAN pojazdu, można pozyskiwać wszystkie sygnały CAN.



Idealny dla wszystkich procesów rozwojowych, od testowania jednostek po testowanie pojazdów

1. Zmniejszenie liczby roboczogodzin potrzebnych do przygotowania pojazdu do testów, a następnie przywrócenia go do pierwotnego stanu.

SP7001/SP7002 umożliwia akwizycję danych CAN bez czasochłonnych przygotowań, takich jak produkcja wiązek i modyfikacja kabli. Ponadto po zakończeniu testu wystarczy tylko usunąć czujniki. Nie ma to żadnego wpływu na pojazd.

2. Bezpieczne przeprowadzanie testów hałasu dzięki izolowanej konstrukcji

Podczas sprawdzania działania czujników pojazdu i jednostek ECU, na przykład w testach wykorzystujących szum, czujnik chroni podłączone urządzenia przed uszkodzeniem i nieprawidłowym działaniem spowodowanym szumem, ponieważ jest odizolowany od linii sygnałowych CAN.

3. Wspieranie płynnej walidacji

Czujnik ułatwia przeprowadzanie samodzielnych i połączonych ocen, w tym nawet nagłych ponownych ocen po zmianach wprowadzonych w częściach pojazdu podczas procesu walidacji.



Analiza pojazdów z większą liczbą urządzeń elektrycznych i danych

Liczba jednostek ECU w pojazdach szybko rośnie wraz z ulepszaniem systemów ADAS i innych funkcji bezpieczeństwa oraz wraz ze wzrostem popularności pojazdów autonomicznych, co prowadzi do bardziej złożonych magistrali CAN. Wygoda bezkontaktowego czujnika CAN ułatwia pozyskiwanie potrzebnych informacji.



Pozyskiwanie sygnałów CAN wykorzystywanych w wielu branżach

Może być stosowany nie tylko w samochodach, ale także w różnych dziedzinach, w których wykorzystywane są sygnały CAN.



Konfiguracja produktu

System ten wymaga trzech komponentów: sondy sygnałowej, czujnika i interfejsu CAN.

Można zamówić modele w zestawie lub zamówić komponenty systemu indywidualnie. Przy zamawianiu komponentów należy pamiętać o użyciu nazwy konkretnego modelu każdego z nich.



Metoda wykrywania

Wykrywanie sygnału sprzężonego pojemnościowo

Brak połączeń przewodowych

Wykrywalne kable

Kable zgodne z AVS/AVSS, średnica zewnętrzna: od 1,2 mm (0,05 cala) do 2,0 mm (0,08 cala)

Liczba kanałów

1 KANAŁ (SP7150), 2 KANAŁY (SP7100)

Kompatybilne prędkości komunikacji

SP7001: CAN, CAN FD 125 kbit/s do 3 Mbit/s

SP7002: CAN 125 kbit/s do 1 Mbit/s

Całkowity czas opóźnienia

130 ns (typowy)

Rezystancja zacisków CAN

60 Ω (typowo), wbudowany

Złącze wyjścia sygnału

D-sub 9-stykowe żeńskie

Temperatura pracy, wilgotność

Temperatura: od -40 °C do 85 °C (od -40 °F do 185 °F)

Wilgotność: -40°C do 60°C (-40°F do 140°F), 80% wilgotności względnej lub mniej (bez kondensacji), 60°C do 85°C (140°F do 185°F), 60% wilgotności względnej lub mniej (bez kondensacji)

Zasilanie

(1) W przypadku korzystania z SP7001-95 lub SP7150

- Zasilanie magistrali USB (5 V DC), maksymalna moc znamionowa: 8 VA

- Zasilacz sieciowy Z1013: Znamionowe napięcie zasilania: od 100 V do 240 V AC, maksymalna moc znamionowa: 6 VA (wraz z zasilaczem AC), 1 VA (tylko produkt)


(2) W przypadku korzystania z SP7001-90, SP7002-90 lub SP7100

- Z1008 AC Adapter: Znamionowe napięcie zasilania: od 100 V do 240 V AC, Maksymalna moc znamionowa: 8 VA (wraz z zasilaczem AC), 3 VA (tylko produkt)

- Zasilanie zewnętrzne: Znamionowe napięcie zasilania: od 10 V do 30 V DC, Maksymalna moc znamionowa: 3 VA

Wymiary i masa (*1)

SP7001, SP7002: 44 W × 85 H × 20 D mm (1.73 in. W × 3.35 in. H × 0.79 in. D), 180 g (6.35 oz.), długość kabla: 2.5 m (8.20 ft.)

SP7100: 55 W × 120 H × 25 D mm (2.17 in. W × 4.72 in. H × 0.98 in. D),130 g (4.59 oz.), Długość kabla: 0.3 m (0.98 ft.)

SP7150: 47 W × 100 H × 20 D mm (1.85 in. W × 3.94 in. H × 0.79 in. D),100 g (3.52 oz.), Długość kabla: 0.3 m (0.98 ft.)

SP9250:10,5 × 24,5 × 101 × 101 mm (0,41 cala szer. × 0,96 cala wys. × 3,98 cala gł.),45 g (1,59 uncji), długość kabla: 0,8 m (2,62 stopy)

SP9200: φ11.6 × 33.7 H mm (φ0.46 in. × 1.33 in.), 26 g (0.92 oz.), długość kabla: 0.5 m (1.64 ft.)

Dołączone akcesoria (SP7001, SP7002)

Skrócona instrukcja obsługi ×1, Środki ostrożności dotyczące obsługi ×1

Dołączone akcesoria (SP7100)

Skrócona instrukcja obsługi ×1, Środki ostrożności dotyczące obsługi ×1, Spiralna rurka ×1, Kabel zasilający L9500 ×1, Zacisk krokodylkowy ×1, Kabel uziemiający ×1

Dołączone akcesoria (SP7150)

Skrócona instrukcja obsługi ×1, środki ostrożności dotyczące obsługi ×1, spiralna rurka (do mocowania kabla zasilającego) ×1, kabel USB L9510 ×1, kabel uziemienia ×1, zacisk krokodylkowy ×1

Jeśli w zakładce jest brak opisu technicznego produktu, prosimy skorzystać z karty katalogowej lub skontaktować się z Działem Handlowym. Istnieje możliwość, że produkt nie posiada w ogóle, bądź nie posiadał opisu w trakcie przygotowywania na stronę.

Jeśli w zakładce jest brak wyposażenia standardowego produktu, prosimy skorzystać z karty katalogowej lub skontaktować się z Działem Handlowym. Istnieje możliwość, że produkt nie posiada w ogóle, bądź nie posiadał wyposażenia w trakcie przygotowywania na stronę.

Uwaga! W tej zakładce znajduje się dodatkowe, opcjonalne wyposażenie do miernika. Wymienione pozycje są wyceniane osobno, po zapytaniu ofertowym i nie są dołączane do standardowego zestawu.

Czujnik (2)

 

BEZDOTYKOWY CZUJNIK CAN SP7001

Tylko puszka czujnika, obsługuje sygnały CAN FD / CAN



BEZDOTYKOWY CZUJNIK PUSZKOWY SP7002

Tylko puszka czujnika, obsługuje sygnały CAN



Sonda sygnału (2)

 

SONDA SYGNAŁU SP9200

Typ śrubowy, zestaw 2



SONDA SYGNAŁU SP9250

Typ wyzwalany, zestaw 2



Interfejs CAN (2)

 

INTERFEJS CAN SP7100

2-kanałowy, zasilanie +10 V do +30 V DC



INTERFEJS CAN SP7150

1 kanał, zasilanie USB



Zasilanie (4)

 

KABEL ZASILAJĄCY L9500

Do zasilania napięciem od 10 V do 30 V DC



KABEL USB L9510

USB typu A-C



ZASILACZ SIECIOWY Z1008

100 V do 240 V AC



ZASILACZ SIECIOWY Z1013

100 V do 240 V AC



Kabel (1)

 

KABEL DZIELONY SP9900

Dla gałęzi wyjściowej CH1, CH2

 

Walizka (1)

 

WALIZKA TRANSPORTOWA C1013

Twardy futerał, możliwość przechowywania 2CH



Obserwacja (3)

 

MEMORY HiCORDER MR6000

- Maks. 32-kanałowy analogowy do 128-kanałowego logicznego

- Maks. Próbkowanie 200 M/s (16 kanałów)

- Pamięć 1G słów (1 kanał)



MEMORY HiCORDER MR8875

- Maks. 16-kanałowy analogowy + 8-kanałowy logiczny

- 60-kanałowy skaner

- Próbkowanie 500k/s



CAN UNIT MR8904

2 porty, sygnał CAN (CAN FD nie jest obsługiwany)

Odpowiednik 15 kanałów analogowych

Odpowiednik 16 kanałów logicznych

Ostatnio przeglądane produkty

Usługi dodatkowe

Jeśli są Państwo zainteresowani odbyciem szkolenia z obsługi przyrządu po zakupie, zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem dedykowanej strony Akademia Merserwis. Jednocześnie informujemy, że o ile dokładamy wszelkich starań i nieustannie powiększamy zakres dostępnych szkoleń to jest możliwe, że przeprowadzenie szkolenia dla tego urządzenia będzie na ten moment niemożliwe.

Merserwis Przelewy24 DotPay Blik